Quinny support

Lifetime Warranty

Never stop strollin'

Bij Quinny willen we dat jij totaal zonder zorgen erop uit kan trekken met je kindje.  Natuurlijk kunnen we niet alle knotsen gladstrijken die je op je weg tegenkomt, maar we weten één ding zeker: je kan vertrouwen op de kwaliteit van je Quinny.

Als je je nieuwe Quinny registreert, krijg je van ons een onbeperkte garantie: Quinny Lifetime Warranty. Zolang jij je Quinny gebruikt, staan we voor je klaar. Beloofd!

Vanaf dat er iets scheelt met je kinderwagen of buggy, lossen wij het voor je op. We voeren een grondige controle uit en vinden de beste oplossing. Hou er rekening mee dat de Quinny Lifetime Warranty niet kan worden overgedragen op de volgende eigenaar. Als je je Quinny weggeeft of verkoopt, dan vervalt de garantie.

Registreer tijdig

Om je Lifetime Warranty te krijgen, moet je je kinderwagen of buggy registreren binnen de 3 maanden na aankoop. Let wel, als je je nieuwe Quinny product registreert na deze periode, dan bieden we je nog steeds een gulle garantie van 2 jaar, maar dus niet levenslang. Lees hier de volledige voorwaarden.

We willen dat je zoveel mogelijk van je Quinny geniet. Aarzel dus niet om ons te bellen, waar of wanneer je wil.

Het leven van ouders is er weer een stukje makkelijker op geworden!

Registreer je Quinny Lifetime Warranty FAQ

Voorwaarden
Bij Quinny bieden we een garantie die veel verder gaat dan onze wettelijke verplichting. Zo laten we zien dat we volledig vertrouwen in de hoge kwaliteit van onze ontwerpen, het ontwikkel- en productieproces en de prestaties van onze Quinny-producten. We benadrukken dat onze producten worden gemaakt conform de huidige Europese veiligheidsvoorschriften en  kwaliteitsnormen die van toepassing zijn op onze producten. We garanderen dat onze producten geen materiaal- of fabricagefouten hebben bij de aankoop. 

Hoe gebruik je de Lifetime Warranty?
Heb je je nieuwe Quinny kinderwagen of buggy geregistreerd binnen de 3 maanden na aankoop en ben je de eerste gebruiker? Dan bieden we jou Lifetime Warranty, ofwel: levenslange garantie. Volgens onze standaardgarantie dekt onze levenslange garantie alle gebreken op het gebied van materiaal en fabricage. Je moet je Quinny dan wel op een normale manier gebruikt hebben, volgens de instructies in onze handleiding en andere publicaties over het product. 

Om je Quinny onder de levenslange garantie te laten herstellen of om onderdelen aan te vragen, hebben we drie dingen van je nodig: je aankoopbewijs, je Lifetime Warranty certificaat en enige vorm van identificatie (kopie van je idenditeitskaart, paspoort of rijbewijs). In principe betalen wij de verzendkosten naar onze serviceafdeling en weer terug naar jou, mits je herstelling onder de levenlange garantie valt natuurlijk. Bij schade of gebreken die niet onder de garantie vallen, helpen we je nog steeds graag verder. We vragen dan een billijke vergoeding.  

Onze levenslange garantie geldt niet voor (1) gebreken die worden veroorzaakt door gewone slijtage, (2) schade door ongelukken, onrechtmatige gebruik, nalatigheid, vuur, contact met vloeistoffen of een andere externe oorzaak, (3) schade als gevolg van het niet opvolgen van de handleiding en andere gepubliceerde richtlijnen van Quinny, (4) schade veroorzaakt door gezamenlijk gebruik met een ander product, (5) schade veroorzaakt door onderhoud of herstelling door iemand die geen officiële vertegenwoordiger is van Quinny, (6) diefstal. Nu vraag je je natuurlijk af wat 'gewone slijtage' is? Voorbeelden zijn: wielen en stoffen die versleten geraken door dagelijks gebruik en de natuurlijke verkleuring van materialen die na verloop van tijd ontstaat.  

 

Wat moet je doen als je Quinny defecten vertoont?
Doet zich een probleem of defect voor? Dan raden we je aan om je Quinny niet meer te gebruiken totdat we deze hebben hersteld of vervangen. Je eerste aanspreekpunt is je Quinny verdeler of winkelier. Hij of zij is op de hoogte van onze Lifetime Warranty en zal vragen achter je aankoopbewijs, je Liftetime Warranty en enige vorm van identificatie (kopie van je identiteitskaart, paspoort of rijbewijs).

Consumentenrechten
Elke consument heeft rechten die voortvloeien uit de toepasselijke consumentenwetgeving, die kan verschillen van land tot land. De consumentenrechten die van toepassing zijn in jouw land worden niet beïnvloed door deze garantie. Onze garantie valt onder de Nederlandse wetgeving en is conform de Europese richtlijn 99/44/EC van 25 mei 1999.

Deze garantie wordt afgeleverd door Maxi Miliaan BV, handelend als Dorel Netherlands. We zijn in Nederland geregistreerd onder ondernemingsnummer 17060920 en hebben ons kantoor in Helmond. Het adres van ons hoofdkantoor is Korendijk 5, 5704 RD Helmond, Nederland en ons postadres is Postbus 6071, 5700 ET Helmond, Nederland.

Standaard 2 jaar garantie
Als de Lifetime Waranty voor jou niet geldt, dan bieden we je nog steeds een garantie van 2 jaar, maar dus niet levenslang. Lees de volledige voorwaarden op onze website.

Sluiten

Selecteer uw land